باورکردنی نیست اما این کتاب سبب زیباتر و جوان‌تر شما خواهد شد، همزمان می‌توانید درآمدی مناسب بدست آورید

 

قابل توجه کسانی که به سلامت و زیباییِ پوست و موی خود اهمیت می‌دهند و به کسب درآمدی مناسب و با سرمایه کم علاقه‌مندند

 

تا زمانی که این کتاب فوق‌العاده را نخوانده‌اید، پول‌تان را برای خرید محصولات زیبایی و بهداشتی پوست و مو هدر ندهید

 

کتاب طبیعت راز زیبایی و جوانی با استفاده از مواد اولیه‌ی در دسترس و با قیمت مناسب و دستوراتی ساده و آسان، نیاز شما به محصولات بهداشتی و زیبایی را به حداقل رسانده و ظاهری زیبا برای‌تان به ارمغان می‌آورد. در کنار آن می‌توانید به درآمدی مناسب و بدون سرمایه‌ی زیاد دست یابید.

 

انگار از غار اصحاف کهف بیرون آمده بودم. زمستان سال نود و نه بود و بعد از مدتی برای خرید به پاساژ نزدیک خانه‌ام رفته بودم. لوازم بهداشتی و آرایشی‌ام رو به اتمام بود و باید کلی خرید می‌کردم، طبق معمول از یک برند خارجی‌ که حدودن پانزده سال بود به محصولاتش عادت کرده بودم و به پوستم می‌ساخت.

 

اولین شوک خالی بودن مغازه‌ی برند محبوبم بود. قفسه‌هایی که همیشه پر بودند از محصولات متنوع، تک و توک چند محصولی را که مورد نیازم نبودند، موجود داشتند. فروشنده گفت به دلیل تحریم‌ها این برند دیگر به ایران جنس نمی‌فرستد. بعد تلاش کرد توجه‌ام را به برندی دیگر که داشت، جلب کند، ولی قیمت‌های نجومی و باورنکردی که از دهان فروشنده بیرون می‌آمد احساس خواب ماندن در غار اصحاف کهف را برایم تداعی کرد.

 

به چند فروشگاه و برند دیگر محصولات آرایش و بهداشتی سر زدم و قیمت‌ها را ناباورانه با قیمت شش ماه قبل مقایسه کردم. قیمتی که برای کل خریدهای‌م می‌پرداختم را حالا باید برای دو قلم جنس هزینه می‌کردم. ناامید، عصبانی و سرخورده همان دو قلم ضروری را -تازه نه از برندی که به آن عادت داشتم-  خریدم و به خانه برگشتم. بیشتر از خودم عصبانی بودم که چرا بعد از تولد دومین فرزندم به کار برنگشتم تا بتوانم هم به همسرم کمکی کنم و هم با خیال راحت مایحتاج خود را بخرم. شادابی پوست‌ام برای‌ام اهمیتی خاص داشت و دل‌ام نمی‌خواست به خاطر قیمت بالا از روتین بهداشتی‌ام باز بمانم.

 

سراغ گوگل کارگشا رفتم تا ببینم می توانم جایگزین ارزان و در دسترس برای برند محبوب‌ام پیدا کنم یا نه. برندهای خارجی همه به طرز ترس‌آوری گران شده بودند. برندهای ایرانی هم که انگار از تحریم‌ها سود برده و مثل قارچ از زمین روییده بودند و نمی‌‌دانستم به کدام‌شان می شود اعتماد کرد.

 

در حین جستجو کتاب‌هایی در زمینه‌ی زیبایی پوست و مو به چشم‌ام خورد. از آنجایی که به کتاب خواندن علاقه دارم، توجه‌ام جلب شد ولی از بیشترشان سرسری گذشتم چون یا خیلی تخصصی بودند یا کاربردی نبودند. کتابی با عنوان طبیعت راز زیبایی و جوانی” توجه‌ام را جلب کرد. مقدمه‌ی کتاب را که خواندم علاقه‌ام بیشتر شد و حالا که از خرید این کتابِ مفید و کارگشا پنج ماه می‌گذرد و نیازام به محصولات بهداشتی پوست و مو به حداقل رسیده، دوست دارم با معرفی کتاب و در اختیار گذاشتن تجربه‌ی بسیار عالی که با خرید آن به دست آوردم به افراد دیگر کمک کنم. به تمام کسانی که همچون من به محصولات با پایه‌ی طبیعی علاقه دارند و بودجه کافی برای برندهای مطرح گیاهی ندارند.

 

مزایای کتاب

  • کتاب شامل دستورالعمل‌هایی ساده، روشن و دست‌ساز برای ساخت محصولات خانگی در جهت حفظ شادابی پوست صورت و بدن و همچنین مو می‌باشد. پس نگران توانایی خود برای ساخت محصولات نباشید و  به راحتی در خانه  آن‌ها را تهیه کنید.

 

  • کتاب دارای دستور ساخت انواع کرم و ماسک می باشد که برای رفع مشکلات پوست و مو مفید هستند. اگر مشکلتان حاد نباشد به سادگی قادر به رفع آن خواهید بود و نیازی به تهیه محصولات درمانی- بهداشتی ندارید.

 

  • مواد اولیه‌ی دستورالعمل‌ها اکثرن در دسترس و با قیمت مناسب قابل تهیه هستند. تا بتوانید آن ها را تهیه و از نتایج سودمندشان بهره ببرید. همسرتان قدردان صرفه‌جویی شما خواهد بود.

 

  • کتاب واقع‌بینانه محصولات خانگی را جایگزین همه‌ی محصولات بهداشتی نمی‌داند بلکه نیاز به آن‌ها را تا حدود هفتاد درصد پایین می آورد. بنابراین در هزینه‌تان صرفه‌جویی چشمگیری شاهد خواهید بود و پول کمتری برای محصولات بهداشتی خواهید پرداخت.

 

  • کتاب به صورت الکترونیکی قابل خرید است. برای همین هم قیمت منصفانه و کمی می پردازید و هم در زمان‌تان صرفه‌جویی می‌کنید. پس خریدی سودمند با پول و زمان کمتر خواهید داشت.

 

  • با استفاده از دستورات این کتاب پوست و مویی جوان‌تر و شاداب‌تر خواهید داشت. اعتماد به نفس بیشتری بدست می‌آورید. مورد تحسین همگان قرار می‌گیرید و در نتیجه خوشحال‌تر خواهید بود.

 

  • اکثر ماسک‌ها و کرم‌های این کتاب را می‌توانید در شیشه و برای مدتی مشخص نگه‌دارید. می‌توانید با ساخت کرم‌ها و محصولات این کتاب و فروش‌شان به اطرافیان و دوستانتان به درآمد برسید. هم محصول طبیعی خواهید داشت و هم درآمد.

 

  • کتاب راه‌حل جالبی برای شناسایی آلرژی پوست شما به محصولات دستساز دارد. پس نگران حساسیت پوستی نباشید. با خیال راحت از محصول دستساز و طبیعی خودتان استفاده کنید.

 

  • با استفاده از دستورالعمل‌های کتاب، نگران عوارض مواد شیمیایی موجود در محصولات بهداشتی پوست و مو نخواهید بود. پوستی و مویی سالم‌تر و درخشان‌تر خواهید داشت. بنابراین نیاز آنها را بدون مشکلات بعدی رفع خواهید نمود.

 

  • با استفاده از محصولات خانگی دستساز دیگر نگران آزمایشات غیرانسانی کمپانی‌های آرایشی-بهداشتی نخواهید بود. درنتیجه با وجدانی آسوده به پوست و موی خود رسیدگی کرده و آرامش خیال خواهید داشت.

 

 

سرفصل‌های کتاب

  • ماسک‌های صورت (مراقبت، پیشگیری و زیبایی)
  • ماسک‌های بدن (مراقبت، لاغری و زیبایی)
  • مراقبت و تقویت مو، مژه و ابرو
  • دم‌نوش‌های گیاهی و شفابخش
  • و نکات و توصیه‌هایی برای سلامت و زیبایی شما

 

من یک خانم‌خانه‌دار بودم که توانایی خرید محصولات گران بهداشتی پوست را نداشتم با خرید این کتاب هم نیازم به آن‌ها بسیار کاهش پیدا کرد و هم به درآمدی خوب، بدون دردسر و نیاز به سرمایه‌ی زیاد رسیدم.

 

کتاب ترجمه‌ای است از کتاب “رازهای زیباییِ طبیعیِ اِبرو” به قلم ابرو شالی، مدل و مربی پیلاتس مشهور ترکیه‌ای.

 

نویسنده کتاب

 

مترجم کتاب نگار تهامی سال‌ها از دستورات خانگی و دست‌ساز این کتاب برای سلامت پوست و بدن خود استفاده کرده است و په خاطر نتایج رضایت‌بخش آن برای خود و اطرافیانش و همچنین گرانی محصولات بهداشتی و زیبایی تصمیم گرفت آن را ترجمه کرده و در اختیار کسانی که مایل‌اند با هزینه کم به سلامت و زیبایی خود کمک کنند، بگذارد.

 

 

 یک نمونه از دستورات کتاب:

 

برای رفع ترک‌های ناشی از بارداری و لاغری بدن

 یک قاشق غذا خوری روغن بادام

یک قاشق غذا خوری روغن گردو

یک قاشق غذا خوری روغن کنجد

یک قاشق غذا خوری روغن پرتقال

همه‌ی روغن‌ها راخوب مخلوط کنید. با ماساژهای دایره وار روی ترک های شکمتان بمالید، سپس نیشگون های ریز از شکم یا هر جای بدن که روغن‌ها را استفاده می کنید، گرفته و خوب ماساژ دهید. نیازی به شستن روغن نیست روی بدنتان بماند.

روزی دو بار استفاده شود. بعد از دو هفته تاثیر خواهد کرد.

می‌توانید قبل از حاملگی یا زمان حاملگی و هم زمان با رژیم استفاده کنید تا از ترک خوردن بدنتان جلوگیری کنید.”

 

 

اگر کتاب را تا پانزدهم مهر تهیه کنید، شامل پانزده درصد تخفیف خواهید شد.

این تخفیف را از دست ندهید. روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید و مفیدترین و کارآمدترین کتاب عمرتان را بخرید.

 

پول شما پیش ما امانت است اگر از دستورات کتاب راضی نبودید به شما باز خواهد گشت. 

 

می‌خواهید به خرید محصولات گران ادامه دهید؟ و یا به خاطر قیمت بالای محصولات، سلامت و زیبایی پوست خود را از دست بدهید؟ و یا بسیار بدتر تن به خرید محصولات تقلبی بدهید و مجبور به تحمل خسارت جانی، روحی و مالی شوید؟ می‌خواهید شانس داشتن درآمدی خوب و بی‌دردسر را نادیده بگیرید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوالات منفی است، اگر شما هم می‌خواهید با کم‌ترین هزینه به پوست و موی دلخواه خود برسید، با ضمانت کامل بازگشت وجه، همین حالا قبل از اتمام تخفیف اقدام کنید. روی دگمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید و باپرداخت 53 هزار تومان کتاب طبیعت راز زیبایی و جوانی” را دانلود کنید.

  

اگر درباره کتاب پرسشی داشتید و یا در خرید به مشکل خوردید، با ایمیل و یا ایسنتاگرام با من در تماس باشید.

negar.tahami@gmail.com

آیدی اینستاگرام negartahami.ir@

 

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):